ansiktsmaske og en bok

Hey! God morgen holdt jeg på å si, men er vel heller god ettermiddag. Tenkte å skrive dette innlegget i morges, men så måtte jeg dusje, spise frokost, henge opp klær, vaske klær, vaske kopper osvvvv og så ble klokken plutselig over tre. Haha! Tok det bare rolig i går kveld, så i dag er jeg i fiiin form. Jeg liker egentlig søndager, så jeg hater når jeg ødelegger dem med fylleangst og dritt. Men ikke i dag! Og det er digg. 

Denne boken dumpet i postkassen min på fredag, gleder meg til å lese. Er eeegentlig ikke så fan av Isabel Raad, er ikke så glad i mennesker som provoserer med vilje. Men boken handler om hvordan hun ble behandlet som barn, og det synes jeg virket veldig interessangt. Hun hadde visst ingen enkel barndom, så det blir spennende å lese hva hun egentlig har gått igjennom. Kanskje jeg liker/forstår henne litt bedre etter boken, hvem vet. Har du lest den?

Litt egenpleie i dag, ansiktsmaske! Nå er denne glittermasken faktisk tom, og jeg vurderer om jeg skal kjøpe en ny eller ikke. Har litt lyst på den som er rosa, ehe! Men er det verdt å kjøpe en boks ansiktsmaske for 500kr? Vet ikke helt altså. Den var jo bra, men kan sikkert finne en like bra mye billigere. Jeg elsker ansiktsmasker, gode hårkurer, bodylotion og alt sånt. Egenpleie er så viktig for meg. Så et lite tips til de som tenker å kjøpe julegave til meg, hehe!
 

Tenker å lage kakao med krem i senere i kveld. Mmm! SÅ godt. Den aller beste kakaoen er den man lager selv, men melk i. Nå blir det snart nachos til middag her. Vi elsker nachos her i gården, mer enn taco faktisk. Synes egentlig ikke taco er så godt. Ikke pizza og burger heller. Absolutt alle elsker de tre rettene, klarer ikke helt å forstå hvorfor. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg