noen som lager bloggdesign?

Guuud jeg er lei av bloggdesignet jeg har nå! Er dritt lei, har vel hatt det i 2 år nå og ble egentlig aldri fornøyd heller. Det er virkelig på tide med et nytt design, da ville nok bloggmotivasjonen vokst mange hakk også. Er det noen der ute som fikser design? Jeg har allerede funnet et gratisdesign, men jeg aner ikke hvordan jeg setter det inn. Eller, jeg vet hvordan, men det blir bare helt rart. Trenger hjelp! Så om noen kan hjelpe meg eller vet av noen, rop ut! Og noen som ikke er så aaalt for dyr, haha! Noe slikt jeg kunne ha tenkt meg. ↓

Helt enkelt men samtidig fint. Litt mer classy enn det stygge jeg har nå. Skulle så klart ha gjort noen endringer, som å byttet ut bildet med et av meg og gjort selve innlegget litt bredere. Men that’s it, elsker designet. Ååå skulle ønske jeg var flink til slike ting selv. Trenger hjeeelp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg