ikke en bra måned

Hallo, long time no see! Juni har generelt sett vært en dårlig måned, ting har skjedd og jeg har ikke følt meg så bra. Det har snudd heldigvis, så tror juli vil bli mye bedre. Vi har ikke hatt noe særlig mye fint vær i juni heller, har for det meste vært overskyet og regn. Har ikke fått solt meg en eneste gang. Typisk norsk sommer, håper på litt finere vær i juli ihvertfall. Har lyst til å kunne sitte ute på verandaen, har jo fått ordnet blomster og diverste der ute. Nå er verandaen koselig, synes jeg! Kan vise bilder senere. I morgen har jeg fri, derfor sitter jeg enda oppe, hehe. Jeg skal til dyrlegen med kattene klokken 12, stakkars lille bebisene mine. De skal få sin årlige vaksine og ormkur, det er viktig. Kattene haaater å være i bur, og gjemmer seg med en gang de ser de. Så blir vel et lite kaos å få de inn der i morgen tidlig, haha!

Jeg skal få til å blogge litt mer fremover, det er jo noe jeg selv liker å gjøre. Ser at jeg fortsatt har lesere som er innom daglig, så det er jo gøy! Jeg har ikke vært så veldig aktiv på hverken bloggen eller instagram i det siste, har bare ikke orket tanken på å knipse bilder eller skrive innlegg. Akkurat nå føler jeg bare et eneste stort kaos inni hodet mitt, og jeg er overbevist om at det er fordi jeg ikke har vasket leiligheten på flere uker. Haha! I morgen eller torsdag skal jeg rundvaske her med stor R, for å si det sånn. Det trengs. Jeg blir faktisk stresset av et rotete og skittent hjem. Er det bare meg som føler det alltid blir så mye mer skittent og støvete om sommeren, enn om vinteren? Haha jeg vet ikke, men det føles slik. Kanskje alt bare vises så mye bedre når det er så lyst ute. Nå skal jeg spise litt og så gå å legge meg. Vi snakkes! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg