ikke noe for meg

Hey! Jeg skal straks se reprisen av Bloggerne, men tenkte jeg kunne oppdatere litt her inne i pausen. Gud så lenge hver pause varer, varer jo nesten i 10 minutter! I dag har jeg hatt fri fra jobb, så jeg har trent litt og så har jeg hatt forbikjøring. Jeg har aldri kjørt forbi noen før, så det var litt skummelt i starten, men så gikk det greit etterhvert. Å kjøre når det er mye snø og glatt synes jeg er SÅ skummelt. Når jeg skal kjøre på E6 og skal opp i 70 km/t så blir jeg helt svett, blir rett og slett kjemperedd. I tillegg er det ganske sporete, og da MÅ jeg holde meg i sporene for hvis ikke sklir man jo. Det skjedde jo på min forrige kjøretime og jeg har seriørt traumer etter det. Haha! Men det var utrolig skummelt. Uansett, det gikk greit i dag, og om et par uker skal jeg ha glattkjøring. Det blir spennende! Det er godt å se at det går fremover med kjøringen, snart tenker jeg å prøve meg på teoriprøven også. Må bare øve litt (masse!) først.

Denne lille rosa toppen fikk jeg i posten i går. Den er fra ebay, og kostet 30 kroner eller noe. Behagelig å gå med, jeg går alltid med slike topper hjemme. Får helt klaus av å ha på genser eller langermede topper. Buksen synes jeg er dødskul, og så digg å ha på. Elsker den! Står at det er en treningsbukse, men jeg klarer ikke trene i joggebukser. Det er mer til hverdagsbruk hjemme, synes jeg. I kveld var jeg forresten på trening igjen, var på en dansetime. Nå har jeg funnet ut en gang for alle at jeg IKKE liker å danse. Jeg HATER det, haha! Ikke noe for meg. Føler ikke jeg blir skikkelig sliten av det heller. Så etter en halvtime gikk jeg ut til apparatene istedet. De forstod jeg ikke en dritt av, synes det er så flaut stå som et spørsmålstegn når det er flere på treningsenteret også. Derfor har jeg bestilt time til veiledning, slik at jeg kan lære meg hvordan jeg skal bruke de. Nå er jeg litt lei av å bare være på timer, jeg vil trene mer styrke. Denne kroppen trenger seriøst å strammes opp. Jeg har begynt å fått litt mage og det irriterer meg sånn. Jeg må alltid ha på meg høytlivsbukser for hvis ikke henger magen utenfor. Så magen skal være i hovedfokus fremover.

Men nååå starter bloggerne.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg