long time no see

Woops, long time no see! Har bare ikke orket å blogge, har ikke engang logget meg inn her. Den forbanna statistikken har forsvunnet igjen, og da kom ikke motivasjonen akkurat tilbake heller. Men det skal fikses asap! Det har ikke skjedd så alt for mye de siste to ukene. Jeg har vært på jobb, vært på besøk hos familien, hatt langkjøring (det var dødskjedelig!) og i går var det jo valentines. Da var jeg ute og spiste sammen med Anders, og så fikk jeg hjertesjokolade og så laget han kyllingsalat til meg på kvelden. Jeg sa at hvis han noen gang skal kjøpe valentinesgave til meg, så vil jeg ikke ha roser eller gaver, men noe spiselig. Haha! Imens alle andre får roser, smykker og bamser, så får jeg kyllingsalat. Haha, elsker det. Jeg hadde ikke kjøpt noe til han da, så fikk litt dårlig samvittighet. 🙁 Jeg mener at det er ikke bare gutter som skal gi gaver, men jentene også. Hvorfor er det nesten alltid bare guttene som gir gave? Ganske merkelig egentlig, det skal jo gå begge veier mener nå jeg. Uansett! Jeg og Anders har nettopp sett ‘The Nun’, og jeg synes filmen var ganske kjedelig. Måtte leie den for 49kr, så det var virkelig waste of money. Men nå har jeg ihvertfall fått sett den, har hatt lyst til det leeenge. Jeg synes ingen skrekkfilmer er bra lenger, tror rett og slett jeg er blitt for gammel. Hehe! Den eneste skrekkfilmen som jeg synes er skikkelig creepy og bra, er ‘Den sjette sjans’. DET er en bra skrekkfilm, det!

Ellers har jeg endelig fått klippet håret litt, det var så slitt. Så håret mitt er ikke lenger like langt som på bildet over, men det er fortsatt langt heldigvis. Tror vi faktisk klipte av 6-7 cm! Det er jo ganske mye. Håret føles såå mye sunnere nå, digger det! Farget det her en dag også, så akkurat nå elsker jeg håret mitt. Jeg farget det mørke-mørke brunt, men siden jeg har mørkt hår fra før så ble det nesten svart. Det er heldigvis ikke sånn kullsvart, så jeg liker det. Nå skal jeg se på et eller annet før det etterhvert blir senga, skal på jobb i morgen og etter det er det helg! God helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg