på verdal

Nå er jeg på Verdal for å passe søskene mine, ettersom mamma jobber nattvakt. Har faktisk bare vært her 1 gang siden jeg kom hjem fra ferie, så var koselig å komme hit denne helga. Jeg og lillesøstra mi ser på Norske Talenter. Er veldig sjeldent jeg ser på programmer på tv faktisk, jeg og kjæresten ser bare på popcorntime og netflix, haha! Popcorntime er jo forresten helt genialt, er jo sååå mye å velge av filmer og serier!

Nå begynner norske talenter snart igjen, må følge med!


søte Snipp og Snapp ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg