jeg er…

På shopping er jeg… Hun som bruker 100 år i en butikk, om jeg shopper alene. Jeg liker egentlig best å shoppe alene faktisk, da kan jeg bruke all den tiden jeg vil, uten å tenke på at de som er med meg sitter utenfor utålmodig å venter. Jeg elsker å shoppe!!

På byen er jeg… sjelden. Jeg er ikke så glad i byen, jeg blir rett og slett sliten av alle folka. Så om jeg skal på byen etter vors, må jeg være skikkelig full. Haha..

På skolen er jeg… ikke. Sluttet på skolen for lenge siden. Men da jeg gikk der, var jeg hun som aldri fulgte med, aldri gjorde leksene og var totalt umotivert. Jeg var ikke flink på skolen, noe som er litt synd.

Hjemme alene er jeg… hun som kjeder seg. Eller, jeg synes det kan være godt å være hjemme alene av og til, men liker best at kjæresten er hjemme også.

På jobb er jeg… ikke, har ingen jobb. Men jeg er effektiv og gjør det jeg skal. Jeg er nok egentlig ganske flink til å jobbe, det er ihvertfall det jeg har fått hørt. Jeg bare tror ikke på det selv. Hei, lav selvtillit…

I matbutikken er jeg… forvirret. Vet aldri hva jeg skal kjøpe, hoho!

På facebook er jeg… hun som elsker når andre krangler på statusen, slik at alle kan følge med. Ååh, det er så artig, og det er så flaut.

På McDonalds er jeg… hun som ALLTID kjøper en cheeseburger og nuggets med pomfri. Samme på burgerking.

På vorsspiel er jeg… giret og glad. Vorsspiel er jo det beste!

På nachspiel er jeg… litt mer sliten, hehe. Formen begynner som regel å dale her.

På flyet er jeg… hun som er livredd for at sidemann skal kaste opp.

I diskusjoner er jeg… den dumme. Haha, diskusjon er ikke helt min ting. Jeg diskuterer en del med kjæresten da, men han blir bare oppgitt. Hahaha!

På toget er jeg… hun som ser ut vinduet og hører på musikk.

På tinder er jeg… ikke.

På biltur er jeg… avslappet. Elsker å sitte på bil!

I telefonen er jeg… hun som venter på at samtalen skal bli ferdig. Jeg liker ikke å snakke i telefon.

På ferie er jeg… i en egen liten bobble.

Akkurat nå er jeg… hos pappa.

På date er jeg… aldri. Nå har jeg jo kjæreste og da. Men jeg har aldri vært på date før! Jeg har blitt bedt med ut på date flere ganger, men jeg har lurt meg unna spørsmålet eller sakt nei. Date med en jeg nesten ikke kjenner, er bare kleint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg