funfacts

Føler jeg hermer andre bloggere med sånne ”liste” innlegg, men jeg synes bare at slike innlegg er artig! Så ja, her kommer noen funfacst om meg 🙂

– Jeg snakker alltid til katten min, uansett om jeg er alene eller ikke. Haha, fler eller?

– Alltid når jeg spiser brødskive, knekkebrød eller annen slik mat, så lar jeg være å spise den siste biten. Jeg vet ikke hvorfor, det bare er slik, haha!

– Jeg er litt klønete, og det får kjæresten gjennomgå, haha! F.eks så greier jeg alltid å skalle i han når vi skal sove, eller sette meg for hardt på han osv. Husker jeg skulle kysse han en gang, så skalla jeg i han så leppa begynte å blø…!

– Jeg elsker dyreprogram, og det har jeg vel skrevet her før. Musikken og stemningen i slike program er så digg! Og man lever seg liksom inn i dyrenes verden, haha.

– Jeg har utrolig mange tulle kallenavn til kjæresten og katta mi. Pusemusa, nuskepjuske, kusemus, pewelewen, barnebarnet, køseløsa er noen navn jeg kaller dem, haha.

– Jeg skriver mye ”haha” i chat og på bloggen. HAHA

– Jeg kan være litt vimsete, som f.eks idag. Jeg og kjæresten satt å så på film, og jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde en periode, så jeg spolte tilbake litt. Da jeg hadde gjort det, så jeg på filmen i noen sekunder før jeg plutselig gikk på kjøkkenet, og da jeg kom tilbake måtte jeg spole tilbake på nytt igjen. Kjæresten ble meget oppgitt. 

– Jeg snakker ofte før jeg tenker, noe som resulterer i at jeg høres mye dummere ut enn hva jeg egentlig er. F.eks, jeg var hos ei venninne, og så kom kjæresten innom og spurte om han kunne låne leggen min for han skulle kjøpe øl og hadde glemt sin legg. Og jeg bare hev leggen min til han, og sa ”kom tilbake med den etterpå da”. Alle brøt ut i latter, inkludert meg, hahah snakk om å virke dum?! Selvfølgelig vet jeg at jeg må være med å kjøpe ølet for han, han kan jo ikke bruke mitt legg, haha! Hva var det jeg tenkte et øyeblikk, liksom. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg