all black

Jeg rota litt i klesskapet mitt, og fant dette kosesettet. Eller hva man skal kalle det, buksa var ihvertfall veldig god å ha på! Jeg har mye klær som jeg rett og slett bare glemmer at jeg har, fordi jeg har stappet det innerst i skapet. Haha! 

Jaja.. Har nettopp spist pai og pakket litt. På fredag drar jeg, mamma, søskene mine, mormor&morfar og tante&søskenbarna på hyttetur hele helga. Det var en bursdagsgave morfar fikk av oss da han hadde bursdag i mai. Vet ikke helt hvor det er, eller noen ting egentlig, vet bare at vi skal ligge i en stor hytte og at det tar 5 timer å kjøre dit. Oppdaterer mer om det senere, skal ihvertfall ta med kamera dit og ta masse bilder! Gleder meg, skal bli godt å komme seg bort litt. Skulle ønske Anders også kunne være med, men han må desverre jobbe. :c 

Nå skal jeg se på barneavdelingen på tvnorge, ha en fin kveld!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg