kunne du gått med disse skoa?

Jeg liker å surfe igjennom forskjellige shopping-nettsider, og det finnes jo et hav av ulike nettbutikker der ute. Jeg synes at sider som nelly.com ofte kan bli litt kjedelig om jeg er ute etter noe litt mer ”annerledes”. Da bare søker jeg litt rundt på google, og så finner jeg alltid noen kule nettbutikker.

Kom over dollskill.com her en dag, og selv om mye av det de selger det blir litt i det meste laget for min del, synes jeg det var mye kult der. Sjekk disse skoa over da, haha?! Synes de var så kule, men ikke helt min stil. Jeg kunne hatt dem til pynt, da, hihi!

Hva synes du, kunne du gått i de her? ^^

2 kommentarer
    1. Ha ha.. Jeg syns de nede til venstre var kule, men jeg hadde garantert brukket beina i de fleste her 😛 Noen av de var rett ut stygge syns jeg, samtidig som noen av de var skikkelig kule 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg