the power of makeup

f6F2rXpb-y0

 
Herregud, dette var jo helt sykt?! Misunner jaggu meg dem som kan å sminke seg sånn her! Har så utrolig lyst til å lære meg å sminke bra selv, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte, altså hvilke produkter skal jeg kjøpe? Det finnes så utrolig mye forskjellig sminke av forskjellige merker der ute. Og jeg lurer på, er sminken man kjøper på H&M og Cubus egentlig bra? Om man skal sminke seg mer ”proft”, bør man heller kjøpe sminke på parfymeri da? Også trenger man jo forskjellige koster for å påføre forskjellig sminke. Haha jeg kan seriøst nesten ingenting, må søke litt rundt og lære meg litt. Noen som har tips til noen sminke-blogger, kanskje? 🙂
 
Skal innrømme at min plutselige interesse for sminke kommer fra mange jenter på instagram. Når man ser på den felles bildeloggen så florerer det jo av jenter som er dødsbra sminket. Jenter med flere tusen følgere pga. deres makeup skills. Jeg mener ikke det er noe negativt med det, jeg følger flere slike på instagram selv. Synes det er inspirerende og fascinerene at noen klarer å sminke seg så bra at alle bare ”WOW” når de ser på bilder med og uten sminke.

Er du flink med sminke?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg