flowerpower

Synes sånne blomster er så fine. Har fått sansen for blomster i det siste, synes det er så fin pynt! De her er bestemor sine, da.

~~~

Nå er jeg på Verdal, igjen, haha. I morgen drar jeg med mamma og søskene mine til Åre. Skal sove over en natt på Holiday Club, blir koselig! Blir bowling osv på hotellet i morgen, og bassenget på onsdag.

I dag (skrives det idag eller i dag? haha) var jeg på min første psykologtime, og det gikk helt fint. Jeg bruker å grue meg VELDIG til sånne møter der jeg må sitte å fortelle ting jeg ikke engang liker å innrømme for meg selv. Men det gikk jo helt greit, som sagt. Hun psykologen var veldig snill! Men jeg har fortsatt liten tro på at det vil hjelpe meg, men håper jeg tar feil.

Nok om det, nå skal jeg se serie. Ha en fin kveld, og høstferie til de som har det! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg