Happy halloween!

Hei, og happy halloween! Enten du sitter hjemme eller er ute og feirer. Jeg og kjæresten er bare hjemme ikveld og slapper av.

Uansett, har ikke blogget så mye i det siste. Det har skjedd en del dritt, skal fortelle noe av det i morgen tenker jeg. Uff, kan det ikke bli ny uke snart, og få slutt på denne helvettesuka som har vært?!

Jaja, blogger litt mer i morgen. Tenkte å vise dere en sååå fin veske jeg nettopp har kjøpt meg. Også har jeg bestilt meg et par adidas gensere jeg gleder meg til å få i posten. Skal vise dem også senere! 🙂 Ha en fin halloweenkveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg