longhair

Dette håret bestilte jeg fra ebay for en stund siden. Desverre er det for svart for håret mitt.. Jeg farger aldri håret helsvart lenger, men heller mørkemørke brunt. Så om noen vil kjøpe, bare si ifra! Er ganske mye hår, og kvaliteten er bra. Kvaliteten er egentlig for bra for mitt hår. Dessuten synes jeg klipsene blir litt for store. 
Vurderer å kjøpe hår fra luxushair, dyrt men verdt det. Noen som har hår derfra? Hvordan er klipsene, er de store? Det som irriterer meg med klips er at mange klips er så store/tjukke. Jeg må ha ganske mye hår, og da ser det litt dumt ut med mange store klips på mitt lille hode.

Anyway.. Her står Jakten på kjæreligheten på tv’en, verdens mest dølleste program. Haha! Anders ligger ved siden av meg i sofaen og sover. Har tatt masse tulle snapper av han og sendt han, hahah jeg er så snill! I morgen skal han på jobb, og da drar jeg hjem på Verdal en tur. Så skal vi i bursdag til mormor på onsdag, koselig. Også får jeg pakke i posten i morgen fra Zalando (tror jeg) woho! Skal vise dere i morgen.

Senere i kveld tenker vi å se Titanic på tv6. Haha, tristeste filmen da! Ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg