lørdag

Hei! God lørdag, eller, klokken har bikket 00 så det er nok søndag nå da. Jeg får ikke sove helt enda, så derfor tenkte å titte innom bloggen litt.

Jeg og Anders har bare vært rolig i helga. Litt godt faktisk! Slipper nå å bli fyllesyk da, haha. Jeg blir egentle aldri skikkelig fyllesyk, jeg blir mest bare slapp og sliten dagen etter. Uansett, vi var hos pappaen til Anders og spiste pizza i kveld, koselig. Og ellers har vi bare slappet av. I går begynte vi å se en ny serie som heter ‘The last kingdom’. Jeg så litt av en episode da den gikk på Nrk1 her en dag, og syntes serien virket bra. Søkte den opp på Imdb og så at den hadd fått høy rating, så da var det bare å se! Og begge ser ut til å like den, yay! Jeg liker å se på serier sammen med noen, og ikke bare alene.

Jaja, prater meg bort her. Skal snart prøve å sove, men først må jeg bare fortelle noe litt morsomt!

Vi har ei stor blå bok som ligger oppå mikroen her på kjøkkenet. Etter vi har gått og lagt oss spør Anders om hvorfor denne boka lå i yttergangen. Jeg skjønte ingenting for jeg hadde ikke lagt den der, og det mente han at han heller ikke hadde gjort. Jeg fikk litt noia og ble litt redd, for jeg hadde jo glemt å låst verandadøra før vi dro til pappaen til Anders i kveld. Så begynte å tenke at det kanskje hadde vært noen her inne imens vi var borte. Begge følte det var litt creepy, og ingen turte å stå opp av senga for å se om boka faktisk lå i gangen. Hahaha! Til slutt sjekket Anders det, og det viste seg seff at han hadde sett feil! Det var den blåe skoeska mi som lå i gangen, lol. Boka lå fortsatt på kjøkkenet. Jaja, nå kan jeg legge meg for å sove uten å tenke på det ihvertfall, haha

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg