kvisetrynet

Hei! Atm holder Anders på å lage mat, blir biffsnadder i dag. Nam! Synes alltid at biffsnadder høres så dyrt ut, men det trenger ikke nødvendigvis å være det. Trenger ikke kjøpe det dyreste kjøttet heller, liksom! Masse krydder gjør alltid susen uansett.

Det føles virkelig ikke som søndag i dag! Da jeg gikk til butikken istad begynte jeg å lure på hvorfor det var så lite folk ute i gatene. Så kom jeg på at det er jo søndag, haha! Også er det jo farsdag i dag, så grattis til alle fedre der ute. 🙂 Pappaen min er kulest uansett, da! Hehe.. 

Men ja, tenkte å vise hva jeg fikk i posten i går. Ja, enda en pakke i posten. HEHE… Har bestilt litt nytt i det siste siden jeg har hatt penger til det, trenger faktisk nye klær da jeg sikkert har hatt de meste av klærne i 4 år.

Sko fra Junkyard og tights fra Caliroots. Kjøper disse skoa sikkert 100 år etter alle andre, haha. Alltid når jeg har hatt penger til dem, så har størrelsen min (36) vært utsolgt. Men endelig hadde de fått inn størrelsen min igjen på Junkyard, så da bestilte jeg dem med en gang før de ble utsolgt igjen. Det er jo ikke noe ”wow” med disse skoa, bare helt vanlige hverdagssko. Jeg liker dem. Og tightsen var veldig fin, den og!

Kan ikke vise trynet mitt ordentlig i dag. Har fått sånn 3-4 småkviser på haka. Vakkert. Vel, jeg kan ikke klage, ikke egentlig. Mange som har kviser i hele ansiktet, synes veldig synd på dem! Kviser gjør VONDT, seriøst au. Men nå er maten ferdig! BYE♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg