nattdyret

Hey! Har enda ikke lagt meg, jeg. Sitter å hører på musikk, atm hører jeg på Don’t ever leave av Smile empty soul. En av mine favorittsanger før i tiden. 

Jeg prøver å finne ut hva jeg skal kjøpe i julegaver til folk, vil helst være ferdig med det så fort som mulig. Noen av gavene tenker jeg å kjøpe på nett, synes det er så mye enklere! På fredag skal jeg til Trondheim, så da får jeg prøve å finne noe der også. De fleste synes jeg ikke er så vanskelig å kjøpe gaver til, men f.eks til pappa, bestefar eller Anders så aaaner jeg ikke hva jeg skal kjøpe! Så vanskelig. Jaja, det er en stund til jul enda da. Tenkte å kanskje lage et innlegg med julegaver til han og henne, det gjorde jeg i fjor husker jeg.

Jaja.. I dag har jeg gjort veldig lite. Var en tur på kjøpesenteret og kjøpte noen småting, også har jeg sett ferdig sesong 2 av Banshee. Alle må se Banshee, drit bra serie! Finner den på HBO Nordic. Har hatt litt problemer med HBO den siste tiden. Det viser seg at NTE har kjøpt opp utenlandske IP-adresser, og det funker ikke så bra. Nettsiden tror da at vi bor i utlandet, og HBO funker bare i noen land. Får håpe det ordner seg.. Anyway, skal prøve å sove snart. Anders ligger som et slakt ved siden av meg og snorker, haha så søt.♥ God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg