snø?

Hey. Nå er jeg hos pappa på Verdal, og slapper bare av. Skal se noen episoder av Banshee etter dette innlegget tenker jeg. I går var jeg jo i Trondheim, veldig koselig! De hadde tent julelys i gatene, fikk nesten litt julestemning av å være der. Kjøpte meg to kjoler, to bukser, en julegave og en toppgreie. Kjøpte egentlig ikke såå mye.

Denne kjøpte jeg på Urban, digger den! Så søt, matcher tattoveringen min ^^, Har akkurat spist biff med nudler som pappa lagde til oss, synes nudler og biff er så godt sammen. NAM! Og ja, nå har det kommet snø til Verdal og Levanger også. Synes det bare er koselig, jeg. Selv om det er jææævlig glatt, jeg og Anders holdt på å tryne ned bakken i dag, haha. Men snø er uansett bedre enn regn og sludd. Så ja, snøen kan bare være her for min del. Liker du snø?

3 kommentarer
    1. Høres veldig koselig ut:). Du er fin og genseren var veldig søt:). Det er nesten julestemning i kristiansund også i dag:), det snør og er kaldt, fint enn så lenge:) . Ha en knall dag videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg