winter wonderland

Hei! Akkurat nå sitter jeg her i sofaen med rumlende mage, er så sulten! Har ikke spist en dritt i dag, så skal bli godt med taco til middag snart. Var på søndagskiwien istad, og gud som det snør! Koselig. Tenkte å ta med kameraet for å knipse noen bilder, men det snødde for mye.


♥♥♥

Haha, må fortelle om en ekkel drøm jeg hadde i natt. Eller, ekkel og ekkel. Drømte av jeg var gravid, og var vel 6mnd på vei eller noe sånt, og det var så fælt!! Jeg har liksom fødeangst allerede, og jeg er jo ikke gravid engang, og har heller ikke noen planer om å bli det før jeg har blitt over 25. Jeg fikk plutselig superangst og ville ta livet av meg(!) fordi jeg var så redd. Rett etterpå våknet jeg og tok meg på magen, kan si jeg pustet lettet ut da jeg kjente magen min var flat, haha. Nei men seriøst, er det normalt å grue seg SÅ mye til å bli gravid, fordi jeg må føde? Uff, kan trygt si at jeg har fødeangst. Veldig synd, for det kommer nok til å ødelegge for meg den dagen jeg faktisk blir gravid. Kvinner sier at de får så vondt at de vil dø liksom, hjelpes… Nei, tror jeg holder meg til en hund eller katt istedet jeg, haha!

Nå skal jeg hjelpe Anders med å sette opp to stoler til kjøkkenbordet. Fikk kjøpt to stoler til da jeg var på IKEA på fredag, ettersom det ble så rart med bare to kjøkkenstoler. Ha en fin kveld!

5 kommentarer
    1. De ekke så gæli å fø som de følk ska ha d til 🙂 sæffølgele e de vondt men ikke så gæli, rian va nu vær suns nu æ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg