røyteren meg

Hei! Nå har jeg ikke vært innom her på noen dager, men jeg har ikke orket. Veldig lite har skjedd. I helga var jeg rolig og var på Verdal. I går dro jeg og tanta mi til City Lade i Trondheim, det var søndagsåpent. Vi var der litt før to (det åpnet to), og allerede da sto det folk utenfor og ventet på at senteret skulle åpne. Det ble etterhvert masse folk der, og han ene nissen fra the julekalender var der å spilte musikk, haha. Jeg handlet kun to ting til meg selv, og et par julegaver. Nå er jeg ferdig med alle julegavene, woho! Nå venter jeg bare på at resten skal komme i posten, så kan jeg begynne å pakke inn.

Dette kjøpte jeg til meg selv i går. En topp fra BikBok og vitamintabletter for hår. Jeg røyter noe forferdelig for tiden, og det er så irriterende! Hår overalt, argh. Rart jeg i det hele tatt har hår på hodet, haha! Håper disse funker, og at jeg slipper å røyte så fælt. Hadde samme problem for noen år siden, men så ble det bedre. Noen råd, kanskje?

Nå ser jeg på Luksusfellen Sverige, og loool! Jeg skjønner meg ikke på disse folka, altså! Hvordan i helvete går det ann å bruke penger på noe, når man egentlig ikke har råd til det? Hun som er med nå har brukt kredittkort ofte, og i tillegg har hun lånt penger av familie til å kjøpe diverse ting. Ting som hun egentlig ikke trenger. I tillegg har hun ikke betalt regningene sine. Nei herregud, hva er det som feiler folk? Snakk om å gi faen i sin egen økonomi.. VIL de ha unødvendig gjeld, liksom

Denne jakken vet jeg ikke om jeg har vist dere før? Bestilte den fra ebay for en stund siden, og elsker den! Den er så fin. Kan vise bedre bilder en annen gang. Nå skal jeg se litt TV!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg