my new stylehh

HAHA, to gamle bilder av meg. Her var jeg vel 16 eller noe, og digget denne stilen. Litt sånn ”emo” aktig. Jeg turte aldri å gå kledd slik i offentligheten, da. Greit nok, synes hele antrekket så litt merkelig ut. Haha! Artig å bla bak i bildearkivet på bloggen, der finner man mye rart kan man si.

~~~

Jeg har akkurat hatt besøk, og nå har Anders kommet hjem fra jobb. Han holder på å lage ostesmørbrød til oss, hihi snill!♥ Jeg holder på å se litt etter leiligheter på finn, og fant et par som jeg har litt lyst på. Eller, sånn halvveis. Den ene leiligheten er 5 minutter unna der vi bor nå, og leiligheten så helt grei ut. MEN den hadde verdens styggeste bad, så hmm, nei takk. Den andre leiligheten er ikke mange minuttene unna den heller, men den ligger midt i sentrum. Dette var en loftleilighet, og da blir det litt problematisk med katt. Vil ikke bo midt i sentrum heller egentlig, så hmmm. Får nok lete videre. Jeg vil flytte, NÅ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg