home for christmas

Nå er jeg hjemme hos mamma på Verdal (skal feire jul her i år), og blir her til 2.juledag. Den 2. blir det FEST, wuhu haha!! Sikkert mange som har dratt hjem til foreldre og familie til jul nå? Nå bor ikke jeg mer enn en 15 minutters kjøretur unna, så jeg er jo ofte hjemme på besøk uansett. Men er ekstra trivelig å være hjemme når det er jul synes jeg. Anders skal feire jul hos mammaen sin på Skogn, og dit skal Luffy være med også. Kan jo ikke la stakkars pusen være hjemme alene på julaften!♥ Luffy har blitt skikkelig ramp forresten, blir nesten litt redd han noen ganger, haha. Plutselig stiller han seg sånn kjemperart på siden, og reiser seg liksom, også løper han mot oss og angriper armen til meg og Anders. Og han biter og kløner så hardt, AU! Han skal gjøre absolutt alt han ikke får lov til, lille dyret har til og med begynt å klarte oppå kjøkkenbenken.

Flåklypa står på TV’en her, men jeg har egentlig aldri vært noen fan av det. Jeg, mamma og Linnea skal se en annen julefilm som går senere i kveld ihvertfall. Kos! Dere får ha en fin lillejulaften! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg