Dag 4 – Noe jeg for tiden bekymrer meg for

Dag 4 Noe jeg for tiden bekymrer meg for

Det er ingenting spesielt jeg går rundt og bekymrer meg for. Det eneste jeg kommer på, er jobb. Jeg skal utplasseres i butikk etterhvert, og jeg gruer meg til det. Jeg har veldig lav selvtillit når det kommer til jobb, og er livredd for å gjøre feil. I tillegg synes jeg det er veldig slitsomt å måtte være rundt masse folk i flere timer. Jeg skal få god oppfølgning, og skal begynne med 2-3 dager i uka. Men jeg gruer meg veldig uansett.

Dette er noe jeg alltid har slitt med. Og det er så utrolig synd.. Jeg skulle ønske jeg var annerledes! Å være innadvent og sjenert med lav selvtillit suger som F. Å begynne og jobbe igjen tror jeg kommer til å bli veldig tungt psykisk, men jeg må jo bare klare det. Jeg kan jo ikke bare gå hjemme 4ever heller liksom! Det som bekymrer meg mest er om jeg aldri blir annerledes. Hva om jeg føler det samme om 10 år? Hva om jeg enda er like innadvendt, og hva om jeg enda plages med det sosiale. Bahh, det ordner seg sikkert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg