Dag 6 – List opp hva du har gjort igjennom hele dagen din

Dag 6 – List opp hva du har gjort igjennom hele dagen din – i rekkefølge

– Jeg sto opp klokken halv to, og gikk på badet og vasket ansiktet og pusset tennene.

– Etterpå gikk jeg på kjøkkenet og laget meg ”frokost”.

– Så gikk jeg og la meg i sofaen med PC’en i fanget. 

– Jeg skrev ferdig innlegget ”5 ting du ikke bør gjøre om jeg skal gidde å lese din blogg” og publiserte det.

– Mormor kom på besøk fordi jeg skulle hjelpe henne å lage facebook. Haha! Hun har aldri hatt facebook før. Det er ikke bare bare å lære eldre folk slike ting altså!

– Jeg prøvde å få fyr i vedovnen, OG JEG KLARTE DET! Haha, det er jo egentlig kjempeenkelt. Før greide jeg det aldri, flammen sloknet alltid. Vel, et ekstra husmor-poeng til meg.

– Jeg satte på ‘The girls next door’. Noen som husker? Haha, veldig gammelt program. Har bare sett noen få episoder fra før av, men det er leenge siden. Så nå har jeg noe nytt å se på! Jeg elsker jo realityprogram, hihi.

– Jeg spiste koteletter til middag med brokkoli og chips. Nam! Et tips til de som er glad i stekt brokkoli: ta en teskje sukker, litt vann, litt pepper og soyasaus oppi imens du steker. Såå godt!

Har egentlig ikke gjort så mye annet i dag. Er fortsatt på Verdal, og gjør ikke så mye annet enn å se serier. Haha.. Det er vel det jeg skal gjøre i hele kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg