synjdag

Hei, og god synjdag, som betyr søndag om noen skulle lure. De eldre her i trøndelag sier ofte synjdag istedet for søndag, haha. Jeg har nettopp ordnet meg, og venter på at Anders skal slutte på jobb klokken 15. Etter det tar vi toget til Skogn. Vi skal på besøk til mammaen hans og spise ribbe. Nam, ribbe er SÅ godt! Trivelig. 🙂

Har ikke hatt noe helgefølelse i det hele tatt denne helga. Har bare vært hjemme, har ikke hatt råd til å feste. Etter at jeg fikk penger forrige mandag, måtte jeg betale masse regninger, og betale min del av husleia. Etter det satt jeg igjen med litt over 1000kr. Kjedelig. Om jeg bare var rik! Hehe.. Den dagen liksom. Hva har dere gjort i helga da?

Buksa jeg har på meg her, elsker jeg! Kjøpte den på Urban i Trondheim før jul. Den sitter så bra, og fargene er så fine. Vurderer å kjøpe meg en til, så jeg har den lenge. Skulle ønske de hadde Urban i Levanger, de har såå mye kult!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg