bilder fra min Iphone

Jeg har ingenting interessangt å blogge om, har fått litt bloggtørke helt ærlig. Så derfor tenkte jeg å vise noen bilder fra kamerarullen på Iphonen min!


1 og 2 meg og Anders♥ / 3. Anders og Nemi i sommer. Her hadde hun nettopp begynt å gått ut, var veldig redd først husker jeg.


Jeg hadde vært med Nemi til dyrlegen på Verdal for å vaksinere henne, og tok henne med til bestemor en tur etterpå. Hun fikk være ute i hagen, og klatret selvfølgelig opp i det største treet hun kunne finne. Haha! Pappa måtte hente en stige for å hente henne ned.


To bilder fra i fjor, rett før våren kom


Var på Urban i Oslo, og fant denne skoa. Såå søt, fikk lyst på de, men kjøpte ikke.


Noen bilder jeg knipset da vi var i Danmark for to år siden. Der var det veldig fint!


Elsker dette bildet, tok det i sommer da jeg var på familiemiddag.


Fra i sommer. Treet under blir såå fint om våren!


Et bilde jeg tok i Kristiansand.


Dette var det en kompis som tok, og her var jeg småfull husker jeg. Jeg hadde tatt på meg bukse, men fikk plutselig lyst til å dra hjem å ha på meg kjole. Helt random. Haha.. Like etter at dette bildet ble tatt, begynte jeg å kaste opp, og dro hjem. Spydde i senga og var helt i rævva form. Digg! Hah.. Men det var en morsomt kveld, og hadde faktisk 2 dagers denne helga.


Noen enda fler bilder tatt i Danmark. 1. Meg på en stooor strand i Danmark, en time utenfor Ribe (der vi var). / 2. Et bilde jeg tok da vi var på sykkeltur i Ribe. Noen som har vært i Ribe? Liten koselig plass i Danmark! / 3. Dette bildet er fra da vi var i legoland. / 4. Et bilde fra da vi var på en skikkelig kakebutikk. Der solgte de alt mulig av kaker! Yummi.


Jeg og en kompis (Ivan) hadde laget sjokoladekake. Som strøssel hadde vi på seigmenner. Smarte som vi var hadde vi på dem rett etter vi hadde tatt sjokoladekaken ut av ovnen, og seigmennene smeltet selvfølgelig. Haha, det var ikke spesielt godt egentlig.


Et bilde fra Høvringen Brekkeseter, da jeg var der med mamma sin familie i september.


Lille Nemien min, her var hun liten!


To bilder fra 17.mai i fjor. 1. Linnea driller, hun er veldig flink! / 2. Vi spiste vaffler på pok i Verdal, etter vi så toget.


Se så søøt, fikk så lyst på den.


Mamma og kjæresten hennes, hehehe. Tatt da vi var i Åre i høst.


Lille Luffy, her hadde jeg og Anders nettopp hentet han! Han har vokst kjempemasse siden da.


Hjemme hos mormor og morfar, veldig fint der om sommeren!


Nemi igjen, såå søt!


Et bilde fra 3 uker siden. Syyykt mye snø!


Det nederste bildet til venstre er tatt i Levanger, og det til høyre tok jeg da jeg og familien var på havfrua en gang i sommer.


Solings i sommer. Ååh, savner å sole meg!


To bilder jeg tok i sommer, på vei til Kristiansand. For et fantastisk landskap!


Noen bilder fra vigelandsparken i sommer. Var i Oslo sammen med mamma og småsøskene mine.

Oi, det ble mange bilder. Bedre enn ingenting! Liker å bla igjennom gamle bilder, har et minne til hvert eneste bilde faktisk.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg