l!fe

Jeg føler meg ikke som verdens beste blogger, for det er jeg ikke heller. Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å skrive. Det er så mye jeg har på hjertet føler jeg, som jeg så gjerne vil skrive om, men som jeg ikke får til å skrive ned til setninger. Alt blir bare et rot føler jeg, og så sletter jeg bare alt sammen. Blogg er vel kanskje ikke helt min greie, men jeg fortsetter uansett. Ba'h, skulle ønske jeg var like flink til å skrive som Sophie Elise!
Skulle gjerne vært mer personlig på bloggen, men føler ikke det er helt meg å brette ut om personlige ting offentlig. Selv liker jeg å lese personlige innlegg fra andre, men jeg liker ikke så godt å skrive det selv. Så da får det bare bli sånn.

Iallefall.. Jeg føler meg mye bedre nå, enn hva jeg gjorde for 2 år siden. Jeg liker dette ''rolige'' livet. Allikevel føler jeg det er noen brikker som mangler. Som at jeg vil få en jobb jeg trives i, få bil-lappen og flytte til en annen leilighet. Å flytte er vel ikke så vanskelig, men må bare finne den ''rette'' leiligheten først. Jeg er kanskje litt kravstor akkurat der, for jeg vil ikke ha noe gammeldags. Akkurat nå bor jeg i en leilighet som sikkert ikke har blitt pusset opp siden 80-tallet. Haha, uff! Å finne en jobb jeg trives i, og få skaffet lappen, er nok det aller vanskeligste. Hva om jeg havner i en jobb jeg ikke trives i? Hva F gjør jeg da?! Eller hva om det ikke er jobben, men menneskene som jobber der jeg ikke trives med. At man trives i en jobb har så mye å si, det er jo tross alt en stor del av livet ditt, der man skal tilbringe mye tid. Også er det bil-lappen da, jeg HATER å kjøre bil, og kan seriøst ingenting av trafikkregler. Hadde jo et kurs for noen år siden, men jeg har jo glemt alt. Må muligens ta et kurs til, ettersom det er så lenge siden..? Jeg tenker ihvertfall på å begynne å øvelseskjøre med pappa i vår, og muligens begynne å ta kjøretimer i sommer. Guud som jeg gruer meg til det. Er 100% sikker på at jeg kommer til å krasje og dø! Og hva med teorien? Jeg kommer aldri til å klare den, tenker jeg. IIIIK! For noe bajs. Må vel øve i 1000 år, da. Haha, jeg er så pessimistisk.

Uansett, jeg var hos psykologen i dag. Jeg skal snart utplasseres, (vet ikke hvor enda) så vi snakket litt om det. Jeg gruer meg jo, men tror det vil gå bra denne gangen. Jeg er drit lei av å bare gå hjemme, kjeder meg ihjel jo! Men jeg føler ikke jeg har fått noe ut av å gå til psykolog, skal jeg være ærlig. Altså det skader jo ikke, men så veldig hjelpsomt har det ikke vært. Jeg skal fortsette å gå der, men tror jeg er ferdig der i vår.

Yeees, nok jabbing fra meg. Plutselig ble jo denne teksten veldig lang. Aja.. Anders er på vei til butikken, og så blir det snart middag. Vi har nettopp tvunget i Luffy smertestillende og ormkur, og det gikk overraskende bra. Han holdt seg i ro, så det gikk raskt. Med Nemi husker jeg det var litt værre, hun ville så absolutt ikke ha medisinen sin, og rev seg unna hver gang. Savner Nemi, jeg drømte om henne i natt faktisk.♥ Luffy er ihvertfall i fin form igjen, så det er jo bra. Han ligger å slikker på saueskinnet mitt akkurat nå haha, han elsker det! Søte pusen. Nå skal jeg avslutte her, ha en fin kveld da dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg