noen dumme ting som har skjedd i fylla

Heisann! Nå har jeg og Anders nettopp spist biffsnadder, nam! Og snart skal jeg gå til ei venninne og drikke litt. Det er martna her i Levanger, og nesten alle skal visst ut i dag. Hadde egentlig ikke tenkt meg ut, men så ble det slik allikevel, hehe.

På snakk om fyll og festligheter, fikk jeg inspirasjon til å lage et innlegg om noen fylle ”tabber” jeg har hatt/gjort, fra bloggen til tcmn. Så her er noen fyllehistorier:

– Jeg og ei venninne var på en samfunnshus fest på Skogn. Jeg hadde ikke penger til å gå inn, men venninne mi klarte å lure seg inn til festen. Så jeg prøvde på det samme. Det endte med at jeg ble fersket, og politiet ba meg gå unna, og jeg klikka heelt haha. Husker jeg skrev ‘fuck’ med skitten på vinduet på politibilen. Haha omg, c00l. Heldigvis så de det ikke, og jeg roet meg ned etterpå.

– En gang drakk jeg meg aaalt for full, og vinglet rundt i leiligheten jeg var i. Begynte til slutt å spy som F, på meg selv også. Så de andre jeg var med tok av meg klærne og la meg i dusjen, og ga meg nye klær. Litt etterpå skulle jeg reise meg, men falt inni et skap på badet og begynte å blø neseblod. Haha huff! Om jeg ikke husker helt feil, kom det ambulansefolk også for å sjekke meg. Han ene som var der trodde visst jeg hadde slått meg skikkelig, og hadde derfor ringt ambulansen.

– Jeg og ei venninne var på fest hos noen vi egentlig ikke kjente så godt. De ba oss dit, så vi dro dit sammen ihverfall. Jeg og venninna var på badet, og jeg fikk øye på ei sminkeveske som var der, og åpnet den for å låne litt solpudder. Imens jeg gjør det, banket det på døra og venninna til hun som bodde der så at jeg vært oppi sminkeveska til hun andre, og går direkte å sladrer. Jeg og venninna mi får smellkjeft, og får beskjed om å dra. Greit nok, vi drar. På vei ned trappa ned til gangen, sparker hun ene meg ned. BARE for ei forbanna sminkeveske. Greit nok, det er ikke greit i å rote i andres ting. Men synes uansett ikke det er noe å klikke for. Oh lord! Det er en grunn til at jeg liker å henge med gutter bedre enn jenter. Drama! Kjæresten til denne jenta ringte meg faktisk senere på kvelden og beklaget seg for oppførselen hennes. Og det hadde tydeligvis blitt drama etter at vi dro, han hadde fått kjeft fordi han ”beskyttet” oss.

Det var noe. Maaasse rart har skjedd i fylla hos meg, men tror ikke alt bør skrives på bloggen haha. Nå må jeg stikke, ha en fin helg da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg