lykke for meg er…

♥ Når jeg kommer hjem til kjæresten og Luffy, etter å ha vært borte noen dager. Er så glad i dem begge to!

♥ Rent sengetøy og nydusjet hår/kropp. Da føles det himmelskt å legge seg.

♥ Følelsen etter å ha ryddet og vasket leiligheten.

♥ Når noen får meg til å le meg ihjel. Latter er egentlig utrolig viktig for meg, blir så mye gladere etter å ha hatt en skikkelig latterkrampe!

♥ God mat. Skulle ønske jeg var som Hellstrøm på kjøkkenet. 

♥ Når jeg, Anders og Luffy sover sammen alle tre. Jeg og Anders sover jo alltid sammen da, men om katten legger seg sammen meg oss, føles det ekstra koselig. Haha! Noen liker ikke å ha katten i senga, men jeg synes det bare er kjempekoselig.

♥ Grilling ute om sommeren. Gleder meg til all grillmaten kommer i butikkene, mmm!

♥ Når Anders sier noe fint til meg. Det liker jeg! Og når noen andre sier noe fint også, såklart. 

♥ Når paradise hotel og bloggerne begynner på TV igjen, haha! Både jeg og Anders ser på paradise, jeg fikk han til å like det i fjor, hihi. Superteit program sånn egentlig, men veldig underholdende, da!

♥ Når jeg har bestilt noe, og det endelig dukker opp i posten. Hæppyfeeejs!

♥ Når en blogger jeg liker har skrevet et langt og interessangt innlegg.

♥ Når jeg finner et klesplagg jeg virkelig liker, og det passer perfekt. Da blir jeg overlykkelig, haha!

♥ Gåturer ute om sommeren. Jeg går alt for lite på tur! Det må jeg bli flinkere til. Nå som det er vinter så hæler jeg så vidt å gå ut, men i sommer må jeg gjøre det mer. Kveldsturer er ekstra hyggelig synes jeg.

♥ Når håret mitt har en bra dag. Haha!

♥ Når jeg plutselig får masse ideer om hva jeg kan blogge om.

♥ Når vi har masse godt i kjøleskapet, eller har mye frukt. Er veldig glad i å lage meg fruktskål, sunt og godt! 

♥ Når alle regningene er betalt. Selvfølgelig veldig kjedelig å se at pengene bare flyr avgårde, men veldig godt også. Føler meg så mye lettere når det er null regninger igjen å betale.

♥ Når en ny sesong av en serie jeg liker godt endelig kommer ut på HBO, Viaplay eller Netflix! Akkurat når venter jeg og Anders på ny sesong av Fear of the walking dead og Banshee. De kommer denne måneden tror jeg, YAY! Venter også på ny sesong av The strain og Chosen, men vet ikke når dem kommer. Chosen må dere se forresten, den serien likte ihverfall jeg kjempegodt. 

Dette var noen små ting jeg gleder meg over. Jeg blir veldig glad for små hverdagslige ting. Det setter jeg stor pris på, mye mer nå enn hva jeg gjorde før! Før var jeg egentlig veldig kravstor, og ble mest glad over materialistiske ting. Hvis noen ga meg en gave, så hadde jeg blitt mer glad for den, enn at personen bare ga meg et kompliment for eksempel. Nå setter jeg mer pris på litt mindre, hverdagslige ting! Hva er lykke for deg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg