zombie

Hallo! Nå ligger jeg i sofaen og ser på TV. Har nettopp spist pizza, ble det etter Anders ønske i dag. Hadde egentlig lyst på noe litt mer sunnere, men ettersom han har så vondt etter tannlegen så måtte han nesten få viljen sin da. Hehe! Dro til Trondheim klokken 09 i morges, og var vel hjemme i 2-3 tiden igjen. Jeg sov bare tre timer i natt, så nå er jeg kjempetrøtt. Sovna litt på sofaen istad også. Så det blir bare mobilblogging nå, orker ikke dra frem PCen.

Jeg var ute og tok litt bilder imens Anders var hos tannlegen, så skal redigere de og legge dem ut i morgen. Trondheim er en så fin og koselig by! Kunne gjerne tenkt meg å bo der, men er veldig dyrt. I tillegg så kjenner jeg jo ingen der. I fremtiden, kanskje.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg