min første videoblogg

kTwuOBkWYEQ

Trykk på tannhjulet og sett på 750 for best kvalitet!
Okei, dette er kleint. Haha! Jeg har aldri spilt inn en videoblogg før. Eller jo, jeg gjorde det for 3-4 år siden, men jeg la den aldri ut her. Spilte inn sikkert 10 videoer, men slettet alle sammen bortsett fra denne. Synes videoen ble OK. Ingenting spesielt, sitter bare å snakker om ingenting. Så ja, hva synes dere da? Kanskje jeg skal bli flinkere på dette med videoblogg? Eller er det kjedelig? Hmm. Jaja, nå skal jeg mekke meg noe mat her. Også er det jo paradise i dag, wohoo. Haha, fler som gleder seg? 

Btw, vet jeg tar meg mye i håret på videoen. Det er noe som irriterer meg når jeg ser på andres videoblogger, og vips så gjør jeg det selv. Haha.. Sorry! Gjør det fordi jeg er små nervøs eller noe.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg