påske = vår

Hey! Jeg er fortsatt på Verdal, og her blir jeg til i morgen. Har vært ute å spist med pappa og Grete (kjæresten hans) i dag, ellers har det ikke skjedd så mye. Litt rart å tenke på at det snart er påske, tiden går så fort. Påske betyr at det snart er vår, så det er jo godt å tenke på! Gleder meg til å kunne gå i litt mindre klær ute.

Well well, ikke så mye spennende å blogge om. Så dere får ha ei fin helg! 🙂

Hørte denne sangen på en serie jeg følger med på, og måtte bare finne ut hva den het. Ser ut som sangen er med i filmen Deadpool også. Ihvertfall, synes refrenget er så bra! Haha, hører på den om og om igjen. Minner meg litt om Angen av Shaggy. Trodde det var en remix av den først.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg