nå klikkes det

Hellois! Denne dagen har bare flydd avgårde. Anders hadde fri fra jobb i dag, og vi begge sov til klokken 15.30!! Omg, haha. Vi fortet oss å stå opp og ornde oss og lage mat, før vi dro å besøkte pappaen hans på Skogn. Var det til kvelden, og nå er Anders og Luffy i drømmeland. Anders skal på jobb klokken 06 stakkars. Jeg får ikke sove enda, så jeg ser The Affair på TV2 sumo. Det hakker alltid når jeg bruker sumoen på PC’en, SÅ forbanna irriterende. Vet at HBO har denne serien også, så bestemte meg for å se den der istedet, men HBO kommer jeg meg ikke inn på. Har hatt problemer med HBO før, ringte dit en gang og det hadde noe med IP adresssene deres å gjøre, som gjør at det klikker noen ganger. Fuck altså, og dette betaler jeg for! Blir så forbanna, jeg klikker. Haha, seriøst. Jeg ser sjeldent på serier alene, men når jeg kjeder meg skikkelig og vil se, så er det alltid noe feil. ÅHHH! At det går ann. Skal ringe å kjefte på TV2 sumo og HBO etter påske. Kjefte dem ihjel. Neida. Joda. 

Jeg får finne på noe annet å gjøre, da. Ikke lurt å fortsette å se på, haha. Jeg blir ekstremt forbannet når noe teknisk ikke fungerer som det skal. Føler meg så hjelpesløs og aner jo ikke hva jeg skal gjøre for å fikse problemet Og da blir det klikkings og kjefting og banning til de grader, mehe. Har ikke tenkt å vekke opp hele huset heller liksom. Har du samme problem med TV2 sumo? Det funker helt greit på TV, by the way.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg