tegn på vår

Hallo! Vet det er noen dager siden sist jeg blogget, men jeg har rett og slett ikke orket. Ikke har jeg hatt noe spennende å blogge om heller. Var ute på lørdag, og var fyllesyk i to dager etter da, hehe. Eller ikke fyllesyk, men slapp og slikt.  
Nå har jeg nettopp tatt meg en dusj, og nå plassert meg i sofaen. Får vel blogge litt da! Var ute å gikk en times tid tidligere i dag, og det var så godt. Merkes at det går mot vår nå! Små blomster popper opp her og det, det er varmere og myye lengre lyst ute. Digg!

Noen bilder jeg knipset. Var litt blast og grått lys ute da jeg gikk, så veldig fine bilder ble det ikke. Men nå kom kjæresten min hjem fra jobb, så får kose litt med han.♥


Fikk denne shortsen i posten i dag fra ebay. Synes sånne er så fine, og god å ha på! Betalte vel 20 kroner eller noe sånt for den.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg