happyface

Nå har husmor’a nettopp vasket hundre kopper og fat. Pjuh. Når vi flytter SKAL vi ha vaskemaskin. Amen. Har shinet litt her hjemme, og nå slapper jeg av litt i sofaen, før jeg skal hive meg i dusjen. Drar på besøk i 6-tiden.

MEN til overskriften! I går fikk man jo vite om man fikk tilbake på skatten eller ikke, og gjett hva?! Jeg fikk tilbake nesten 18.000!!! Happyface! Jeg trodde det var noe feil først. Vet jo at jeg betalte litt for mye skatt en periode, men hadde aldri trodd det var så mye! Viste det til mamma, og hun sa det stemte. Åååh, ble så glad, haha. Anders fikk også igjen en god del på skatten, så da gikk vi på butikken og feiret med pavlovakake. En til hver og, hahaha! 


yummi!

Regna sammen skattepengene og pengene jeg har på sparekontoen + at jeg har bursdag i juni og da bruker jeg å få litt penger. Og til sammen blir det ca 34.000kr. Jeg begynte å lufte litt med tanken på at da har jeg faktisk råd til silikon, om jeg tar av sparepengene jeg egentlig skulle bruke på sofa. Silikon er noe jeg har ønsket meg siden jeg var 16 år, og en ny sofa kan jeg jo alltids spare til på nytt og kjøpe senere i år. Det fristet veldig å ta silikon i sommer, og nå har jeg faktisk bestemt meg. Jeg gjør det, jeg skal ta silikon! Jeg klarer ikke å la muligheten gå fra meg, så da har jeg bestemt meg. Kommer til å dra på en konsultasjonstime etter jeg har fått inn pengene, for regner med man betaler med en gang man har bestemt seg og satt en dato til operasjon? Ihvertfall, jeg gleder meg som faen. Nå VET jeg at det endelig skjer, så gruer meg litt allerede også, haha. Men mer om det kan jeg fortelle om senere, når jeg vet mer osv.

Nå skal jeg hive meg i dusjen. Ha en fin helg!


3-4 år gamle bilder av meg, siden jeg ikke har noen nye bilder å dele. Her hadde jeg piercing i leppa enda!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg