2 år ♥

Gjett hva jeg og Anders glemte i dag? Vi har jo 2-årsdag i dag! Haha, enn at vi glemte det. Jeg fikk varsel om nye minner på facebook, og gikk inn og så på dem. Da så jeg at jeg hadde skrevet et blogginnlegg om 1-årsdagen fra i fjor, og da husket jeg det. TO år, da. Elsker Anders, han er virkelig verdens snilleste mot meg. Er veldig glad for at jeg fant han.♥ 


bilde fra 1-årsdagen i fjor ♥ 

Litt rart, denne dagen var veldig lik den i fjor. Vi spiste hjemmelaget pizza i dag, og det samme gjorde vi i fjor. Etter det så vi film, som vi også gjorde i fjor. På vei til butikken i fjor gikk vi en annen vei fordi jeg skulle knipse litt bilder på veien. Den samme veien gikk vi i dag også, fordi jeg skulle knipse bilder. Tilfeldig, hehe! Anyway, love youuu Anders<3

~~~
Litt rart å tenke på at det allerede er 1.mai. Tiden går så fort føler jeg! Plutselig er det snart sommer igjen. Synes faktisk at denne vinteren har gått ganske fort. Jeg har liksom ikke hatet vinteren slik som jeg gjorde før, så det er nok derfor det føles som den har gått veldig fort. Det er jo bare bra! Men her er noen bilder jeg tok i dag! ↓

Hadde ikke så lyst til å vise trynet mitt på bilder i dag. Orka ikke sminke meg noe særlig, og håret var helt grusomt. Snart må jeg farge etterveksten igjen, for den vises godt nå. Sikkert 4cm med ettervekst, prettyy! Eller ikke. Vel vel, jeg skal lese litt blogger nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg