når man ikke får sove

Yesda, her ser dere hva jeg holder på med om natta! Jeg har ikke lagt meg enda, så jeg har sittet på polyvore og satt sammen litt forskjellige outfit’s. Synes ikke de ble så værst, jeg! Jeg er egentlig utrooolig lite kreativ når det kommer til å sette sammen outfit, men på polyvore blir det liksom litt enklere. Ååh, det er så mye fint, får lyst på alt! Den rosa kåpen er ikke helt min stil, men kan jo bli veldig kult med rett klær! Og levisbuksa øverst har jeg så lyst på, bare i litt lysere farge. De vintage buksene er så fin, men er litt usikker på hvordan de blir på meg. Jeg må sikkert ha den minste størrelsen isåfall, baggy bukser blir ikke så fint på pinnen meg. Haha.. Den høytlivs levisbuksa i lys farge, med en fin croptop og noen fine adidas sko i sommer. Yeees!

Hva synes du?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg