crazy cat-woman

Hei! Jeg og Anders kom hjem for en times tid siden, vi har vært hos moren hans og spist i dag. Koselig! 🙂 Nå ventes det på paradise hotel finalen, håper Øystein og Eileen vinner! Har alltid heiet på dem, jeg. De andre kan gå å legge seg, haha. 

Meeen, over til overskriften! Jeg og Anders har fått oss enda en kattunge, en liten jentepus! Hun skal hete Suzie. ^^ Luffy er ikke spesielt fornøyd med den nye pusen, han slår etter henne og noen ganger biter han henne over nakken. Det er nok for å vise hvem som er sjefen, og han biter ikke noe hardt ser det ut som. Må uansett følge med når de er sammen, men håper de blir venner etterhvert. Kattungen liker ihvertfall Luffy da, og følger etter han og vil leke. Haha! Stakkars. Skjønner Luffy litt da, skjønner han er litt irritert nå når det kommer en katt i hans territorium. Han virker litt småsur på meg og Anders også, og vil ikke kose med oss noe særlig, og går bare unna. Men det blir nok bedre når han er blitt vant!


Se så liten hun er forresten! Haha, søteste jeg har sett. Ligner egentlig veldig på Nemi!

~~~

Tenkte å vise noen bedre bilder av genseren jeg kjøpte for et par uker siden, ble skikkelig fornøyd med den!


 

Synes den var kjempekul jeg. Om det er ekte nike vet jeg ikke, bestilte den fra etsy. Denne var den siste de hadde igjen, så jeg rakk akkurat å bestille den før den var utsolgt. Det er en crop-genser, så den skal være kort. Passer veldig fint med høytlivsbukse!

Men nå skal jeg kose litt med dyrene mine her, dere får ha en fin kveld! I morgen blir det jobb, og så er det helg. Litt usikker på hva jeg skal gjøre i helga, om jeg skal være rolig eller ikke. Det er jo vømmøl i helga, men dit gidder jeg ikke å dra. Har ikke brydd meg noe særlig om vømmøl de siste par årene, så dropper det i år også. Blir aaalt for mye folk! Neitakk.


yummi

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg