blåmandag

Æh, synes jeg ikke skriver annet her enn at jeg er sliten og trøtt. Haha! Jeg er ikke så veldig sliten, men er veldig trøtt for tiden. Uansett hvor mye jeg sover så er trøtt. I morges var jeg helt syykt trøtt og hadde sikkert verdens største poser under øynene + at jeg har to svære (og jævla vonde) kviser på haka. Følte meg skikkelig pen i dag altså. Var ute på lørdag, og glemte å vaske av sminken da jeg kom hjem. Da får jeg alltid kviseutbrudd<3

Uansett, da jeg kom hjem fra jobb i dag hadde Luffy spydd i SOFAEN!!! Ååh, jeg brakk meg så innmari at jeg måtte ta meg flere pauser fra spytørkinga. Det var ikke bare litt spy heller liksom, men skikkelig mye. Måtte rive av sofatrekket og slenge det i vaskemaskina. Nå har jeg ryddet litt her, og lå ligger jeg dau på sofaen. Suzie ligger ved siden av meg og sutter på pleddet mitt. Lol, i går begynte hun å sutte på sin egen fot. Så veldig rart ut, hahah!

Her er noe jeg kjøpte på Kid i forrige uke forresten, synes spesielt den krukka var veldig kul!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg