happyfejs

Hallo! Nå har jeg nettopp trykket i meg litt mat, og skal dra på jobb om ikke så lenge. Kjedelig at jeg må jobbe sent når det er fint vær. Jaja.. Meeen happy er jeg uansett, jeg fikk skattepenger i dag! Nesten 18.000, DET er ikke værst! *happyface* I tillegg fikk jeg epost fra klinikken jeg skal ta silikon på, og jeg har fått konsultasjonstime 8.august. Litt synd at jeg må vente så lenge bare på en sånn time, trodde jeg skulle få det tidligere. Men men, nå har jeg ihvertfall fått time, så håper jeg at jeg får en operasjonsdato litt tidligere. Håper å få en operasjonsdato i løpet av august! Gleder meg skikkelig til jeg får satt en dato, da vet jeg at det endelig virkerlig skjer.

Nå må jeg dra straks, dere får ha en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg