rainy day

Hallo! Nå ligger jeg i senga, med en sovende Anders ved siden av meg. Haha! Kjeder meg, så derfor tenkte jeg å blogge litt. I dag har det stort sett regnet, så derfor har jeg bare vært inne, bortsett fra da jeg gikk til butikken. Har vært skikkelig dårlig vær de siste dagene, men nå ser det ut til å gi seg. Er plutselig sol igjen nå, men er ikke særlig varmt. Haha herregud, dere skulle sett her en dag. Jeg og en kompis skulle på butikken for å kjøpe cider, og da vi var på vei begynte det å tordne som bare det. Når vi kom ut fra butikken hadde det begynt å høljregne. Det bøttet ned! Så vi måtte stå under tak før vi kunne begynne å gå igjen. Følk løp og det var helt kaos, noen måtte til og med skyve ut vann som hadde rent inn i gangen på domussenteret. Hahaha! 

Hætta på! Det er Anders som går på bildet nederst til høyre. Han spiller pokemon da vettuuu, og der var det visst en slags pokemonstasjon eller hva de kaller det. Forresten, er jeg den eneste som ikke spiller pokemon go? Jeg var aldri noen fan av pokemon da jeg var barn heller. Hvis det sto på på TV’en, så kunne jeg jo se på av og til, men synes aldri det var drit bra. Pokemon suger, hehehe sorry.


Daredevil som ruller på TV’en. Egentlig synes jeg serien blir biittelitt kjedelig. Det blir så mye snakking! Skjønner ingenting lenger, jeg.

Kjøpte inn litt snack i dag, kjeks og jordbær. Norsk jordbær er så syyykt godt! Yum. Meeen nå skal jeg se en episode av Kardashians! Ha en fin kveld 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg