meg i fengsel

Clickbait overskrift, hoho! Wannabe Isabel. Nei men til hva overskriften handler om! Jeg hadde nok en gang en skikkelig rar drøm i natt. Drømte at jeg hadde plaga noen i fengsel (wtf?) og havna der selv. Jeg hadde vært der en uke, og trodde jeg fikk ut i dag, men det fikk jeg ikke. Jeg skulle være inne i to uker, så måtte avlyse planene jeg hadde for i dag. Ble sååå skuffet, LOL! Drømmen virka veldig ekte, og fikk helt angst av at jeg var i fengsel. Drømte at jeg håpte det bare var en drøm, og prøvde å våkne men fikk det ikke til. Haha, jaja..

Nå har jeg ordnet litt her hjemme, og venter egentlig bare på at Anders skal komme hjem fra jobb slik at vi kan spise middag. Skal på besøk hos en kompis i 6 tiden, og det er jo hundre år til. Kjeder meg! Våkna 12 i dag og gikk rett ut for å sole meg. Sola var vel fremme i kanskje en time, så forsvant den blandt masse skyer, og siden har jeg ikke sett den. Var mye vits i å smøre meg i solkrem ja… Jaja, kommer vel flere solskinnsdager før høsten slår til håper jeg. På snakk om høst, fyfaen så fort sommeren har gått! Blir trist av å tenke på at den snart er over. Har egentlig ikke gjort en dritt i sommer. Haha.. Drit kjedelig sommer egentlig. Neste år håper jeg virkelig at jeg har kortet og kanskje bil slik at jeg kan finne på mye mer.

Uansett, dere får ha en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg