this filter

Hahah, elsker dette snapchat filtret! Skulle seriøst ønske jeg så ut slik på ekte. Eller at jeg hadde sånn ansiktsform. Minner litt om ansiktsformen til Kylie Jenner, og hun er jo helt sinnsykt pen!

Jeg er i Verdal nå hos mamma, og blir her til i morgen. Har nettopp spist taco, og nå står godteri og brus for tur. Helt grei lørdag altså! De fleste er vel ute å fester nå, og i dag er det jo torgfest på Levanger også. Skal innrømme at det frister veldig, men har som sagt ikke råd. På torsdag drar jeg til Trondheim, så da går det penger til tog og middag der + penger til konsultasjonstimen. Det er derfor jeg skal til Trondheim, og gruer meg bittelitt. Er veldig spent ihvertfall, og lurer veldig på når jeg kan opereres, hvor mye silikon jeg skal ha osv. Jeg har jo ikke peiling på hvor mye jeg skal ta! Uansett, i kveld skal jeg bare slappe av og se TV/serier. Dere får ha ei fin helg! Nå skal jeg hente meg mer mozell, har helt glemt hvor god den brusen er<3<3<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg