done!

Hallo! Nå er jeg ferdig med operasjonen, så ligger jeg på hotellrommet. Ble operert litt over klokka 12, og var våken igjen kvart over to ca. Operasjonen gikk bra! Når jeg våkna vart jeg helt borte, men kom meg ganske raskt. Etter tre kvarter var jeg oppe for å gå på do, og da var jeg helt fin. Litt svimmel bare. De ansatte var kjempegreie og følte jeg ble tatt godt vare på de timene jeg var der. Etter jeg hadde våknet lå jeg der i to og en halv time ca. Kom på hotellrommet for et par timer siden, og føler meg egentlig helt fin enda. Ikke så mye smerter, men har jo fått mye smertestillende. Har fått med morfin, i tillfelle jeg skulle få veldig vondt i natt. Det er betryggende, sånn i tilfelle det skulle bli veldig ille. For en time siden kunne jeg gå på do selv og alt, men nå må jeg ha hjelp til så og si alt. Haha.. Det er kjæresten som er med meg, så han er sykepleieren min i dag. Han har vært så snill å kjøpt mat og litt godteri til meg. Glad jeg har en så snill kjæreste som Anders<3 Nå blir jeg her til i morgen, så kommer pappa klokka 12 og henter oss. Jeg velger å ikke skrive hvor mye jeg har lagt inn, da jeg føler hele verden ikke trenger å vite det. Det viktigste er at jeg er fornøyd selv, og det er jeg veldig sikker på at jeg blir. Nå er brystene veldig hovne og store, og veeeldig sånn Kim Possible spisse. Haha! Tør ikke se dem naken enda, kirurgen anbefalte meg å ikke gjøre det på et par dager da de ikke er spesielt fine akkurat nå. Jeg tok forresten under muskelen, da det ser mest naturlig ut. Ønsker ikke helt runde bryster.

Så ja, alt står helt fint til med meg. Har funnet en perfekt stilling i senga som gjør at jeg får mye mindre vondt. Hehe, dere skulle sett oss ista! Jeg lå litt vondt i senga, og Anders måtte hjelpe meg å legge meg ordentlig. Holdt på lenge for å finne den perfekte stillinga! Må ligge oppreist på ryggen, og jeg hater egentlig å ligge rett fram på ryggen. Men det ordnet seg 😛

Uansett. Ble litt småirritert i morges da jeg kom til Trondheim. For det første gruvde jeg meg veldig, og var litt smågretten pga. det. Jeg måtte innom Reimers (undertøysbutikk) for å kjøpe støttebh. Da foreslo hun dama som jobbet det meg en B cup. Noe jeg synes så veeldig lite ut da jeg prøvde den på, pluss at den var veldig stram rundt ryggen. Så jeg ville ha en C, men det mente hun var aalt for stort til meg, og sa at bhen fylte veldig mye. Så da tok jeg en B da. Jeg ønsket jo som sagt en C, så jeg fortalte det til kirurgen sa jeg kom dit. Han sa at bhen var alt for liten, og alt for stram rundt ryggen. Så anders måtte dra tilbake for å bytte imens jeg opererte. Da nekta nesten hun som jobba der å selge han den bhen, fordi hun mente den var alt for stor til meg. Jeg måtte kjøpe en stor C istedet, fordi brystene hovner opp veldig mye. Hun nektet nesten Anders som sagt å kjøpe den, og sa det kom til å se stygt ut på tynne meg. Herregud, hvor frekt egentlig?! Hun har da ikke peilig, og ikke hun som bestemmer! Synes det var dårlig av henne å oppføre seg slik, la nå kundene få kjøpe det de vil. Det andre som irriterte meg litt, var at det kost 800,- for hotellrommet, og ikke 480,-. Jeg ringte hit i forrige uke, og da sa hun jeg snakket med at jeg fikk rabatt siden de har avtale med klinikken, og sa at det ble 490kr for rommet. Er heeelt sikker på at hun sa det, men han i resepsjonen nektet. Så måtte betale 300 kroner mer enn jeg hadde trodd da. Jaja, ikke så mye å gjøre med.

Meeen dette ble et langt innlegg tror jeg, haha. Avslutter her, nå skal jeg slappe av og se litt på TV.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg