det er ikke lov til å se bra ut!

Hola! Der går overraskende bra med meg, jeg har nesten ikke noe vondt i dag heller. Smertestillende hjelper så det suser, og morfinen slipper jeg heldigvis. Dette var så absolutt ikke så vondt som jeg hadde sett for meg. Når jeg ligger i ro går det helt fint. Jeg hadde jo gruet meg kjempemye til smertene, men jeg kjenner jo nesten ingenting! Superglad for det, virkelig. Trengte egentlig ikke smertestillende i dag heller, men tok en allikevel for å slippe spreng følelsen i brystene. Jeg hadde jo forberedet meg på syke smerter. Hadde lest nesten over alt at folk hadde så vondt at de spydde og hele pakka. Men for min del så har dette med smerter gått utrolig bra. Har egentlig vært mer ubehagelig enn vondt. Så ja, er kjempelettet over det.

Jeg ligger fortsatt i ro i sofaen for det meste. Kjeder meg kjempemye, haha. Så jeg surfer bare på mobilen, og fikk med meg at fotballfrue hadde lagt ut et nytt etter-fødsel bilde i dag. Fire dager etter fødsel ser hun som vanlig smashing ut. GUD så heldig hun er, for en kropp! Virkelig, man ser jo ikke at hun har vært gravid engang. Synes det et tøft at hun tør å legge ut et bilde av kroppen sin, for man vet jo hvor misunnelig andre kvinner blir. Men så har hun jo jobber hardt for den og! Jeg har lest kommentarene på både instagrammen hennes, på facebooksiden og på de linkene dagbladet osv har delt. Jeg blir så FLAU over enkelte mennesker! Selvfølgelig kommer det masse misunnelige idioter og skal kommentere hvor dårlig forbilde hun er, og at hun bare er ute etter oppmerksomhet osv osv. Det et veldig rart det der. Hadde hun veid 90kg med masse strekkmerker og kulemage, så hadde hun garantert fått kommentarer om hvor fin og flott hun er. Men ser hun faktisk bra ut, og har flat mage og null strekkmerker, ja da er hun et dårlig forbilde. Nei folkens, det er ikke lov til å se bra ut og være fornøyd med seg selv. Ikke lov, fy fy… Hadde vært overlykkelig om jeg så slik ut etter en fødsel. Men det vil jeg nok aldri gjøre, og det er helt greit. Hvis du får dårlig selvbilde fordi noen ser bedre ut enn deg, så bør du heller jobbe med deg selv og ikke skylde på andre. Eller hur?

Nå kom pappa for å kjøre meg til Levanger. Savner Anders og kattene!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg