trodde jeg hadde lagt inn for mye

Hei! Da var det mandag igjen, men det føles som søndag for min del. Våkna klokka 15:00 i dag, hehehe. Så blir nok ikke trøtt med det første i kveld. Kommer sikkert til å være helt dau når jeg skal opp på jobb i morgen tidlig. Har ikke gjort så mye i dag, har vasket kopper og støvsugd litt. Det var to uker siden sist jeg støvsugde, og det vistes! Var Malinhår overalt. Det lå liksom hårballer overalt på stua, æsj! Jeg røyter noe fælt, veldig irriterende.


Har tatt ut navlepiercingen. Måtte det da jeg skulle operere, og har ikke satt den inn igjen. Anders vil absolutt ikke at jeg skal sette den inn igjen, han synes det ser fjortis ut. Haha! Synes piercing er ganske pent jeg da, men synes faktisk det ble ganske fint uten også. Så tror jeg dropper piercingen.

Har fått på meg koseklærne, og har akkurat sett en episode av SOA. Når har jeg og kjæresten endelig kommet til den siste sesongen som jeg ikke har sett. Synes egentlig ikke SOA er sånn driitbra, men helt OK. Blir litt mye av det samme. Gemma klikker, Jax blir farligere og ting går til helvete. 

Haha, må bare fortelle en ting. Dagene rett etter jeg hadde operert puppene, så var de jo selvsagt veldig store og hovne. De så veeeldig store ut til kroppen min, og begynte å bli dritredd for om faktisk puppene var for store. Jeg søkte overalt på internett og forum etter hvor mye hevelsen går ned etterhvert. Det var skikkelig ekkelt å være redd for om jeg hadde tatt for mye. Hvor dumt hadde ikke det vært, liksom. Å ikke bli fornøyd med noe jeg har betalt 33.000 kroner for. Men etter litt over en uke så gikk hevelsen ned veldig mye, og nå ser de ikke så altfor store ut. De passer til kroppen min. Så jeg er lettet over det, hehe! Nå håper jeg ikke de blir så mye mindre, men at de skal legge seg ned slik at jeg får finere form. Det tar jo noen uker, men gleder meg til de er slik de skal være.

Nei, dere får ha en fin kveld videre! 


Har kjøpt sjokoladeflarn av svigermor. De er sååå gode! ELSKER sjokoladeflarn, ehe.


Loffi ♥

3 kommentarer
    1. Ganske feil å spørre, men hvordan ble de etter operasjonen? haha, ber deg ikke om å poste bilde, men kanskje du har noen kløft bilder eller noe? 😛

    2. Anonym: Hehe, helt greit at du spør. 🙂 Akkurat nå så er de fortsatt veldig faste og ikke fult så myke som de skal være. Men det er jo fordi det bare er to uker siden jeg opererte. Akkurat nå bruker jeg sportsbh som gir veldig lite kløft. Kan ikke bruke bh som gir kløft enda (de skal ikke presses sammen), så derfor blir det ikke så mye kløftbilder, haha. Men de ser bra ut så langt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg