fall


 


Noen bilder jeg knipset da jeg gikk tur her en dag. Nå har jeg spist pannekaker hjemme hos mamma, og slapper bare av. Skal straks dra en tur til bestemor å besøke de der før jeg drar hjem. Jeg kommer tilbake hit i morgen kveld igjen, da skal jeg og Anders hit å spise taco hos mamma. Endelig er det bare en dag til igjen på jobb, så er det helg. Yey! På lørdag blir det drikking, så det gledes. Har ikke festet på en måned. Stakkars mejj haha..

Liker magen min om morgenen, hehe. (bildene ble tatt etter jeg hadde våknet). Da er den flat og fin. Med en gang jeg spiser blir den oppblåst, og jeg ser jo nesten gravidfeit ut. Hvaaa er greia 🙁 Kanskje på tide å trene magemuskler slik at alt holder seg på plass. Som om det kommer til å skje. At jeg trener altså. Herregud jeg burde virkelig begynt å trene igjen. Jeg bare haaater det sånn. Veien ut døra og ned til treningssenteret føles så jævlig lang og krevende. Haha.. For 3 år siden trente jeg nesten hver dag, og jeg så mye mer fit ut. Nå begynner kroppen min å bli ”slaskete” liksom, ikke fullt så stram som den pleide å være. Jeg brukte å trene på sprek når jeg bodde i Verdal, og nå har jo sprek kommet til Levanger også. Jeg meldte meg inn i 3T for et år siden, og gjett hvor mange ganger jeg har vært der på et år? 1 JÆVLA GANG!! Haha lol, flaut. Det er bare så langt å gå, he he. Dessuten er jeg ikke særlig fan av å trene sammen med mange andre. Anywayy.. Nå må jeg stikke, bye!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg