paraplyer og hjerter

Hallo! Nå skal jeg straks dra på jobb, men før det har jeg laget et nytt blogginnlegg til dere. Nemlig et paraply og hjerte innlegg. Det vil si at ved siden av paraplyen skriver jeg ting jeg misliker, og ved hjertet skriver jeg ned ting jeg liker. Skjønner? Here we go!

NAY!
Jeg hadde aldri klart å vært med på en konkurranse der det handler om å spise ekle ting. Jeg brekker meg så utrolig lett. For eksempel hvis kattene har spydd, så klarer jeg nesten ikke tørke opp uten å brekke meg og må nesten spy. Haha..

Jeg liker ikke så godt når folk jeg knapt kjenner, åpner seg for meg og begynner å fortelle meg private ting. Greit nok at noen er veldig åpen og sånn, men jeg vet liksom aldri hva jeg skal svare. Hvis de forteller noe trist for eksempel så blir jeg bare ukomfortabel og sier bare ”åå, huff”. Så høres det ut som om jeg ikke bryr meg. Men hva skal jeg si? Greit nok hvis jeg er full da, haha,  da blir det noe annet. Ei helg var jeg med en kompis på vors, og jeg hadde ikke drukket særlig mye. Var så og si edru, og en fyr sitter ved siden av meg og forteller om all slags problemer han har. Han begynner å si at han har kuttet seg, mistet jobben og hele pakka. Jeg bare satt der helt forskrekka og ante ikke hva jeg skulle si. Haha, lol.

Hårstrå. Ugh, trenger jeg si mer? Sykt ekkelt med mine lange, svarte hårstrå som ligger over alt!

Regn. Egentlig synes jeg regn kan være koselig, men bare hvis jeg sitter inne. Ikke så koselig når jeg skal gå på jobb om morgenen og det høljregner. Dessuten blir lufta så fuktig, og det ødelegger håret mitt. Blir krusete og ekkelt.

Gråe dager det alt føles dritt. Jeg hadde en del slike perioder for et par år siden, men det har gitt seg. Allikevel kommer man ikke unna med noen dager der man våkner opp og føler seg dritt, og VET at dette blir en dårlig dag. Slik er det vel for alle en eller annen gang. Heldigvis er disse dagene sjeldne, men når de først er her har jeg det ganske kjipt. Jeg går rundt med angst uten å vite hvorfor, det er det værste! 

Er det noe som virkelig irriterer meg, så er det hvis Iphonen, tv’en, internett eller pc’en klikker. Æææh! Eller hvis jeg har skrevet et langt blogginnlegg, så klikker internett eller pc’en og alt jeg har skrevet blir borte. 

Mennesker som skal være så forbanna ordentlige, og som tar seg selv alt for høytidelig. Folk som ikke kan ha det gøy, rett og slett. Takler ikke denne typen mennesker. Selv er jeg en veldig sarkastisk person, som liker folk som kødder, som skjønner sarkasme og viktigst av alt – har humor. 

Folk som stirrer. Tror ikke folk skjønner at selv om du ikke ser på dem, så ser du allikevel om de stirrer.

Hater når jeg har hatt ferie, og den er ferdig. Er så suurt å måtte legge seg tidlig og stå opp tidlig plutselig igjen.

Når eyelineren blir fuckedup. Hvorfor skal det være så vanskelig å legge fin eyeliner? Doh! Når jeg endelig har fått den bra på et øye, så er det enda et øye jeg må holde på i hundre år med.

Skuffelsen når jeg har bestilt noe som ikke passer / ser annerledes ut i virkeligheten.


Haha, denne bodyen bestilte jeg fra ebay i vinter. Så ikke heeelt lik ut i virkeligheten. Så sykt stygg, ser jo ut som en babybody. Den gikk rett i søpla, for å si det sånn.

Når telefonen går tom for strøm imens jeg går ute og hører på musikk. Kjipt. MÅ høre på musikk når jeg går alene, så kjedelig hvis ikke.

YAY!
 Dager der været er dårlig, og jeg bare sitter inne og slapper av og ser ut vinduet under pleddet. Myys!

 Når sminken, håret og klærne ser bra ut, og jeg i tillegg føler meg bra. Gotta be a good day!

 Jeg liker når jeg har planer for dagen. Det kan være at jeg skal bort på besøk, eller noe annet. Ikke hver dag da, selvfølgelig.

 Når jeg har begynt å lest en ny bok, og jeg ikke klarer å stoppe å lese fordi jeg liker den så godt. Elsker bøker! På tide å kjøpe en ny igjen. Tenker den nummer to av Calendar Girl. Nummer er likte jeg ihvertfall veldig godt.

 Når jeg har godteri i skapet etter å ha spist middag. Får alltid så søtsug da, haha.

 Jeg kan snart begynne å shoppe nye bher. Wohoo, haha! Blir rart å skulle se etter større størrelser.

 Elsker å ligge å se serier i senga med kjæresten. Så kos!

 Når jeg er ferdig på jobb og kommer hjem, og kan ta av meg klærne og hoppe i koseklær. Jeg går aldri med jeans når jeg er hjemme, da går jeg alltid i shorts eller kosebukse.

 Når klær eller andre ting jeg har lyst på, er på salg. YAY! Hehe.

 Når en person jeg ikke kjenner gir meg et kompliment. Koselig når folk jeg kjenner gir med det også såklart, men når en ukjent sier noe fint så føles det mer ”ekte”.

♥ Når jeg har vært i Åre og hamstret masse godis og mat. Yehey!


 Blir skikkelig glad når mat jeg og Anders har laget, blir ordentlig god. Vi er litt for dårlig til å prøve ut nye retter vi ikke har laget før, det går ofte i det samme her. Men en dag laget vi chili con carne, og det ble så godt! Jeg er ikke så glad i bønner da, men de pirker jeg bare unna.
 



Sånn! Det ble noen hjerter og paraplyer. 🙂 Nå skal jeg dra på jobb, jobber til åtte i kveld. Etter det drar jeg til Verdal, skal passe søskene mine imens mamma er på jobb i natt. Dere får ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg