katt i bånd?

Hei! Har nettopp spist fjorland grøt, og nå ligger jeg egentlig å venter på å gå til jobb. Liker egentlig ikke å starte så sent på jobb, men er herlig å kunne sove lenge. Hehe, søvn in my heart<3 Lol. Rart å tenke på at jeg har vært utplassert i Kid i et halvår nå. Jeg begynner å bli litt utålmodig, skal innrømme det. Jeg vil ha jobb! Tjene mine egne penger, og ikke være avhengig av NAV. Jeg trives veldig godt på Kid, men blir litt usikker der. De som jobber der er kjempeflinke og profesjonelle, føler jeg ikke klarer å bli like flink slik at jeg kan få jobb der. Har tenkt litt på dyrebutikk, og har luftet tanken med hun som hjelper meg å få utplasseringer/jobb. Hadde vært gøy å kunne fått jobbet i dyrebutikk! Tror det hadde passet meg veldig.

På snakk om dyr! Nå som jeg og kjæresten bor midt i byen, og i tredje etasje, så kan vi ikke slippe ut kattene. Synes litt syns på dem, spesielt Luffy som er vandt med å være ute. Huseieren er ikke spesielt glad i katt, så kan ikke slippe dem løs ute. Derfor har jeg tenkt å lære dem å gå i bånd. Noen som har erfaring med katt i bånd? Tar det lang tid å lære dem det? Og når dere går turer, går dere langt, som med en hund? Haha, katter og bånd hører vel ikke helt sammen, men bedre enn å bare holde dem inne. Tell me om du har erfaring!

Nå skal jeg slappe av før jeg må dra. Dere får ha en fin dag! 🙂

 

8 kommentarer
    1. Jeg har katt i bånd, men hun er opplært fra hun var bare en mnd. Så vil nok tippe det kan bli litt vanskeligere med eldre katter, som ikke er vant til det 🙂

    2. Det spørs hvor gamle de er er de gamle kan det ta lengre tid men jeg syns du skal prøve
      Jeg er utplassert på dyrebutikk via nav og jeg syns det er kjempe stas å være der og håper jeg vet kan få jobb der jeg også Hehe

    3. Når katten er sånn ganmel vil den nok stoppe opp å nekte å gå i bånd, ?03 katt gjør det er noe annet om du hadde lært den opp fra den hadde vært liten

    4. Lilli: Ja, vil tro det. Ene katten min er et halvt år og har så vidt vært ute, så vil kanskje bli enklere med henne. 🙂 den andre katten er et år og har vært masse ute, så blir kanskje litt vanskeligere å lære han det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg