5 must haves

5 must haves


Lypsyl! Jeg er helt avhengig av lypsyl, hvis jeg ikke finner den så må jeg kjøpe en ny med en gang. Blir ofte tørr på leppene, spesielt nå om vinteren.


Denne håroljen av Jan Thomas er gull. Synes den funker bra, og denne bruker jeg hver morgen etter at jeg har rettet håret. Den gir fuktighet til håret, gjør at det skinner mer og gjør det glattere. Bruker å ta bittelitt øverst oppå hodet også, for å få babyhårene til å ligge. Anbefaler denne!


Ansikts dagkrem fra Nivea. Jeg har brukt denne en liten stund nå, og liker den kjempegodt. Den gir nok fuktighet, uten at huden min føles fet. Bruker den også under øynene og på øynene. Superbillig er den også, koster bare 99 kroner!


Bodylotion er et must have etter jeg har dusjet, ihvertfall hvis jeg har barbert leggene. Da mååå jeg ha denne! Bruker denne på hele kroppen.


En god håndkrem er jeg like avhengig av som lypsyl. Blir fort tørr på hendene, så da mååå jeg ha denne! Jeg har prøvd mange håndkremer, men synes faktisk den her funker best. Spesielt dyr er den heller ikke, og man får kjøpt den på alle matbutikker. 


♥♥♥


Disse fem produktene over er ting jeg virkelig er avhengig av for tiden. Spesielt håndkremen. Jeg klarer meg ikke uten! Egentlig ikke ansiktskremen heller. Blir så tørr i ansiktet og på hendene, jeg fatter ikke. Spesielt etter å ha vært i kontakt med vann, og nå som det er vinter. Så disse her er gull å ha, billig er dem også. Ansiktskremen måtte jeg kjøpe på nytt her en dag, fordi jeg glemte den andre hos mamma. Har lenge følt at ansiktskremene mine er for dårlige, sikkert fordi de også har vært billige. Men denne liker jeg, selv om denne også er billig. Håndkremen er også billig og utrolig god! Hurra for billige og brae produkter. Alle produktene over har sikkert alle sett før, de selges jo tross alt på vanlig matvarebutikker. Kanskje ikke håroljen da, er usikker. Men ihvertfall, produktene gjør jobben sin, synes iallefall jeg! Er det noen skjønnhetsprodukter du ikke klarer deg uten?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg